Silmälasipäinen ja tummahiuksinen nainen ojentaa jotain lappua asiakkaalle, josta näkyy vain selkä. Nainen hymyilee kauniisti.

Haluamme kehittää jätehuoltopalveluitamme yhdessä teidän, asukkaiden, kanssa. Nyt sinulla on mahdollisuus kertoa ajatuksesi ja toiveesi vastaamalla asukaskyselyyn. Kysely on avoinna 24.9.–15.10.2025, ja kaikkien vastaajien kesken arvotaan lahjakortteja Pandan tehtaanmyymälään Vaajakoskella.

Haluamme varmistaa, että jätehuoltopalvelumme vastaavat mahdollisimman hyvin teidän, asukkaiden, tarpeita ja toiveita. Siksi toteutamme asukaskyselyn, jonka avulla keräämme ajatuksia ja palautteita suoraan teiltä asukkailta – palvelujemme käyttäjiltä.

”Asukkaiden näkemykset ja kokemukset ovat meille todella tärkeitä. Tämän kyselyn avulla saamme arvokasta tietoa, jonka avulla voimme kehittää jätehuoltopalveluja entistä paremmiksi.”

Piia Aho, viestintä- ja asiakkuuspäällikkö
Nainen kauluspaidassa katsoo kameraan ja hymyilee vienosti. Takana näkyy vihreää puuta.

Kyselyn toteuttaa puolestamme Innolink (aiemmin nimellä Feelback), ja kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti.

Kysely on avoinna 24.9.–15.10.2025. Vastaaminen vie vain muutamia minuutteja, ja jokainen vastaus on meille tärkeä askel parempien palvelujen suuntaan. Kaikkien vastaajien kesken arvomme viisi kappaletta 25 € arvoista lahjakorttia Pandan tehtaanmyymälään Vaajakoskella. Lahjakortti on käytettävissä paikan päällä myymälässä.

Piirretty ruskeahiuksinen mies, jonka ympärillä sosiaalisen median merkkejä, kuten sydän ja peukku.

Asukaskyselyn 2024 tulokset

Selvitimme tammikuussa 2024, mitä mieltä asukkaat ovat Mustankorkean palveluista. Puhelinhaastatteluihin vastasi yli 550 asukasta ja verkkokyselyyn 860 asukasta.

Toimenpiteet kyselyn 2024 pohjalta

Asiakkaiden mielipiteillä ja kokemuksilla on väliä! Jotta asiakaspalautteet eivät jäisi pöytälaatikkoihin pölyttymään, me käärimme hihat. Näitä asioita kehitimme!