
Asukaskysely
Selvitimme tammikuussa 2024, mitä mieltä asukkaat ovat Mustankorkean palveluista. Asukkaiden tyytyväisyyttä jätehuoltoon ja Mustankorkean toimintaan selvitettiin puhelinhaastatteluilla ja sähköisellä kyselyllä. Puhelinhaastatteluihin vastasi yli 550 asukasta ja verkkokyselyyn 860 asukasta.
Suosittelisitko Mustankorkeaa?
8,3
saamamme kouluarvosana
Tätä mieltä olivat verkkokyselyyn vastanneet
”90 prosenttia sanoi, että jäteauton kuljettaja hoitaa työnsä hyvin.”
”80 prosenttia oli sitä mieltä, että jäteastian tyhjennyspäivä toteutuu sovitusti.”
”48 prosenttia piti Mustankorkean hyötykeräyspisteitä siisteinä.”
”Suurin osa (63 %) otti yhteyttä Mustankorkean asiakaspalveluun puhelimella. Toiseksi eniten käytettiin sähköpostia (50 %) ja kolmantena chat-palvelua (24 %).”
”69 prosenttia oli tyytyväisiä vapaa-ajan kiinteistön jätehuoltoon.”
Top 5 kiitokset
4,7
Jätteiden lajittelun merkityksellisyys
asteikko 1–5
4,5
Asiakaspalvelun tavoitettavuus ja laatu
asteikko 1–5
4,4
Kotien jätehuollon toimivuus
asteikko 1–5
4,4
Jätteiden lajittelun helppous
asteikko 1–5
4,3
Jätekeskuksen ja lajittelupihan palvelu
asteikko 1–5
Top 5 kehityskohteet
4,0
Vaarallisten jätteiden lajittelu ja keräys
3,8
Jätehuollon kohtuuhintaisuus
3,4
Hyötykeräyspisteiden siisteys
3,1
Tieto siitä, mitä palveluita jätemaksuilla tuotetaan
40 %
kaipaa lisää tietoja poistotekstiilien lajittelusta
Eniten käytetyt palvelut
- Jäteastian tyhjennys- ja kuljetuspalvelut
- Lajittelupiha
- Hyötykeräyspisteet
- Lääkejätteiden vastaanotto apteekeissa
- Puutarhajätteen vastaanotto
Tietolähteet jäteasioissa
- mustankorkea.fi
- Puhelinasiakaspalvelu
- Kotiin jaetut jäteoppaat
- Uutiskirje
- Kulku-lehti
Mustankorkean lajittelupiha ja Laukaan pienjäteasema
Mustankorkea lajittelupiha | Laukaan pienjäteasema | |
---|---|---|
Sujuva asiointi | 86 % | 75 % |
Hyvä asiakaspalvelu | 85 % | 74 % |
Selkeät ja riittävät opasteet | 81 % | 72 % |
Siisteys | 80 % | 71 % |
Riittävä aukioloaika | 75 % | 47 % |
Kohtuullinen hinnoittelu | 59 % | 59 % |


Asiakaspalautteet kehittävät toimintaa
Lue, mitä Mustankorkealla on tehty asiakaspalautteiden saamisen jälkeen. Kiitos siis, kun annat palautetta. Ne luetaan meillä tarkasti ja mietitään, miten toimintaa voidaan kehittää.